• Добре дошли на страниците на mebelistite.com! Приятно сърфиранe!
  • Sys.Admin - компютри, лаптопи, принтери, сервиз

3ds max

vision of life

Член на екипа
Приятели
Преводачи
Регистриран
9/3/12
Постове
5,049
Резултат от реакция
1,776
Местоположение
България
Трябва да сте регистриран за да виждате прикачените изображения

Autodesk 3ds Max – популярен пакет за редактиране и създаване на тримерна графика. 3ds Max е подходящ за създаване на прсти и сложни тримерни обекти. Програмата позволява дълбоко моделиране на природна среда, включително светлини, вода, дървета. 3ds MAX е настоящ лидер сред инструментите, кито се използват в интериора и архитектурата.


Безплатна верссия от Autodesк oт Вече с 3 години лиценз.
 
Последна промяна направена от Модератор:
Успях да си моделирам кухня в 3ds Max 2014 но не знам как се слагат цветовете по мебелите. На малко помощ не бих отказал. Благодаря
Трябва да сте регистриран за да виждате прикачените изображения
 
Здравей, предполагам не е по-различно от предишните версии на 3Д макс-чрез material editor. В youtube има много клипчета, които биха те ориентирали. Ето едно от тях:
Трябва да сте регистриран за виждате видеоклиповете
 
Последна промяна направена от Модератор:
И аз мисля да започна да разучавам програмата заради добрата визуализация. Мисля да експортвам готови проекти от к3 мебел и да ги визуализирам в макса.

Не знам обаче коя от двете програми, 3ds max или Cinema 4D, е по-добра във визуализациите.
 
Нямам впечатления как се работи на Cinema 4D, но визуализациите наистина са перфектни. Но това се отнася и за 3д макс , особено с Ви рей рендер. Аз се чудих в началото коя от двете програми да хвана и установих, че ми е по-лесно да намирам информация за 3Д макса в нета и по книжарниците, както и учител за частни уроци. За Cinema като че ли е по-оскъдно инфото и са по-малко хората, които биха могли да помогнат. Това е по мои наблюдения. Но това, което мога да кажа със сигурност е, че добрата визуализация е въпрос наумения, придобити с много, много упражнения, четене, ровене в нета, а също и вземане на уроци. Аз още се уча и имам чувството , че съм научила само 1/10 от това, което трябва да знае добрият визуализатор.
 
Благодаря ти. Погледнах филмчето което си приложила. Смятам да използвам V-ray рендер и предполагам че добавянето на цветове не е по различно от показаното. Във филмчето предполагам че показват Scanline Render. Свалил съм си от нета ШЕЙДЪРИ:dash1: . Шейдъри и текстури едно и също ли е? Понеже се помъчих да направя някаква фаска на вратичките и на корпусите за да не изглеждат съвсем ръбести, текстурите как се нанасят на всеки полигон отделно ли или на цялата врата едновременно и после в UVW map се наместват
Трябва да сте регистриран за да виждате прикачените изображения
 
Здравей :) Ще ти кажа аз как го правя, без да имам претенции, че това е най-най правилният начин. Щом си с Ви Рей утре ще се постарая да ти пратя скрийн шотове за това как се нанасят текстурите. Аз ползвам битмап файлове, които съм си качила на компютъра, след което им задавам релеф, гладкост, прозрачност и т.н. В случая за който питаш, ако искаш да направиш цвета на канта различен, маркираш обекта(вратичката), правиш си я в цвета, който желаеш, а после с editable mesh избираш полигон и го текстурираш отделно. UVW map ползваш, ако не ти харесва как се получава разположението на шарката, фладера, или искаш да го намалиш/увеличиш като размер. . Не зная дали обяснявам добре, за това ще потърся да ти покажа нагледно със снимки как става.
 
Трябва да сте регистриран за да виждате прикачените изображения
Трябва да сте регистриран за да виждате прикачените изображения
Значи избираш първо Ви рей материал, след което избираш битмап текстура там, където пише diffuse. След което отиваш на maps и там можеш да зададеш вече релеф. Иначе преди да влезеш в maps от Рефлект и Рефракт, които са под под Дифузията задаваш съответно лъскавост,гланцовост, т.е дали материала да отразява светлината и от рефракт - дали материала да пропуска светлината, т.е да е прозрачен (например като правиш стъкло). Утре ще пиша повече. Дано да съм успяла поне малко да помогна. ПП:Прикачената картинка,третата не е необходима, по погрешка я прикачих и не зная как да я махна. А й какви шейдъри си си качил? Я го напиши на english, че да се ориентирам? :)
 

Прикачени файлове

  • текстура.jpg
    текстура.jpg
    180.5 KB · Прегледи: 43
Последна промяна направена от Модератор:
Ето как се прави примерно под с паркет, като се използва битмап файл:
Трябва да сте регистриран за виждате видеоклиповете
 
Последна промяна направена от Модератор:
Благодаря. Съвсем ясно те разбирам. Моите обекти са конвертирани в editable poly. Означава ли че трябва да ги обръщам в editable mesh? Мисля че не, нали и в поли както са мога да си отделя полигон и да му задам друг цвят предполагам. Като използваш битмап карти какво им задаваш? Само релеф ли? Блясък? Отражение? Друго задава ли се? Притеснява ме и друго. пуснах картинката както е така сива да се рендерира и ми поиска 12 часа за рендер пък тя няма нито светлини нито цветове само една ви-реевска камера, дет не знам как съм я настроил.
 
Back
Горе