1. Този сайт използва бисквитки. Като продължавате да използвате този сайт, вие се съгласявате с използването на нашите бисквитки. Научи повече.
  2. Добре дошли на страниците на mebelistite.com. Приятно сърфиранe.

Corona Renderer

Дискусия във '3ds max' започната от YorGo, 30/8/17.

Art Wood Studio Реклама
  1. YorGo

    YorGo Приятели Преводачи

    Регистриран на:
    13/11/12
    Постове:
    1,673
    Получени харесвания:
    459
    Пол:
    Мъж
    Местоположение:
    Варна
    Corona Renderer се обедини с Chaos Group
    webnews_corona.jpg

    Двата водещи Моля, влезте или се регистрирайте, за да виждате линковете.ender engine са вече едно цяло
    Моля, влезте или се регистрирайте, за да виждате линковете.
    Моля, влезте или се регистрирайте, за да виждате линковете.
    Моля, влезте или се регистрирайте, за да виждате линковете.
     
    gentaco хареса това.
  2. YorGo

    YorGo Приятели Преводачи

    Регистриран на:
    13/11/12
    Постове:
    1,673
    Получени харесвания:
    459
    Пол:
    Мъж
    Местоположение:
    Варна
    Една кухня направена с Корона рендер и 3ds max 2017
    tr_n.jpg
    Рендура наистина е по лесен за използване от V-ray и има по добри възможности поне за интериор. Настройките за осветление и постпродукция се правят направо по време на рендъра. Има си и кусури но тъй като го пробвах на версия 2017, която ми скъса нервите, не мога да кажа дали са от рендъра или от 3ds max. След като затворите програмата, а може и след няколко дена, готовото изображение може да се отвори в Corona Image Editor и ако има нужда да се коригира. Примерно от дневно да се направи нощно, като се включи или изключи каквото е необходимо.
    2017-10-01_195517.jpg
    Kitchen final_Post.jpg
     
  3. Милен Бонев

    Милен Бонев Член на екипа Глобални Модератори

    Регистриран на:
    16/11/13
    Постове:
    192
    Получени харесвания:
    206
    Изглежда много добре.А редертайма как е имали разлика?
     
  4. YorGo

    YorGo Приятели Преводачи

    Регистриран на:
    13/11/12
    Постове:
    1,673
    Получени харесвания:
    459
    Пол:
    Мъж
    Местоположение:
    Варна
    Корона рендва с пасове не с бъкети. Един вид няма ги познатите квадратчета от V-ray. Рендъра приключва когато решиш. За тази картинка, размер 1850 х 1200 пиксела заложих 90 паса и минаха около 47 минути от тях 44 за рендване и 3-4 за деноисиг (изчистване на шума, има го и във V-ray) Същата сцена в дистрибутивно рендване за окло 35 минути пак 90 паса само че я пробвах за 3ds max 2014, и там има някакви разлики във времената, незнам мисля че Корона рендър е по добре оптимизиран за по-новите версии на 3ds max и ако пробвам дистрибутивно рендване в 2017 мах може би ще се намали и още малко времето.
     
  5. YorGo

    YorGo Приятели Преводачи

    Регистриран на:
    13/11/12
    Постове:
    1,673
    Получени харесвания:
    459
    Пол:
    Мъж
    Местоположение:
    Варна
    Пробвах и в 2017 версия, наистина времето е малко по добро, 31 минути + 5 минути за денойсинг дистрибутивно.
    2017-10-08_145836.png
    като се има в предвид че от 15 - 20 минута няма никаква разлика в изображението, отчита се само от статистиката че се подобрява като Noise Level в десети от процента, но видимо нищо.
     
  6. YorGo

    YorGo Приятели Преводачи

    Регистриран на:
    13/11/12
    Постове:
    1,673
    Получени харесвания:
    459
    Пол:
    Мъж
    Местоположение:
    Варна
    Как е колега? Добре ли е като време?
     
  7. Милен Бонев

    Милен Бонев Член на екипа Глобални Модератори

    Регистриран на:
    16/11/13
    Постове:
    192
    Получени харесвания:
    206
    Е то всепак си зависи и от компа трябва да сръвня на моя спрямо ви рея.
     
  8. YorGo

    YorGo Приятели Преводачи

    Регистриран на:
    13/11/12
    Постове:
    1,673
    Получени харесвания:
    459
    Пол:
    Мъж
    Местоположение:
    Варна
    А бе както и да е, 10 -15 минути няма да ги гоним чак толкова. Все пак това във V-ray го няма, а пък и едва ли ще го има някога.
     
    gentaco и Милен Бонев харесаха това.

Сподели тази страница