• Добре дошли на страниците на mebelistite.com! Приятно сърфиранe!
  • Sys.Admin - компютри, лаптопи, принтери, сервиз

3ds max

О, не няма нужда да конвертираш в такъв случай. За другия ти въпрос-задавам според материала-ако правя огледало примерно-задавам цвят, директно от дифузията, без битмап файл и гланцовост. Толкова. То няма релеф, както и при обикн.стъкло. При стъклото задавам и прозрачност чрез рефракт. Но също няма релеф. Ако искам обаче да направя нещо като дамаска на стол примерно или завеса, или килим, то тогава вече имам релеф и го задавам от displace map и bump. А ти как разбра, че иска рендер точно от 12 часа? Ако е така, има нещо нередно. Не може да рендва толкова дълго, при положение,че дори и цветове нямаш зададени. A GI включил ли си? Защото и това вдига рендер тайма, но пък чак толкова...не знам. И какъв тип рендер ползваш-defаult, или нещо друго си задал? Аз рендвам най-често на Mitchel-Netravali и включвам GI чак към финала. Абе..много са нещата...утре може повече да поговорим. Лека вечер!

Благодаря за подробните отговори. Сега, не съм казал, че ще рендва точно 12 часа. Времето се променя 10 - 11 - 12 не е точно определено. Пък не съм сигурен че е и часове. Но до 20 минути нищо смислено не се получи и затова така прецених. Ето картинка. Възможно е да има нещо нередно в настройките на В-рея. Задал съм Размер на картинката 1920 / 1080, глобалното осветление съм го включил, други настройки: Image Sampler - Adaptive DMC, Filter - Area, GI engin - Iradance Map + Brute Force ,в настройките на V-Rai Iradance Map > Current Presed съм задал > High май не знам дали трябва да е така. Друго сякаш не съм пипал ама не съм сигурен де :cukoo: . Чесно казано "Mitchel-Netraval" нищо не ми говори. Доста го търсих из настройките но не го открих. Съжалявам. Два почивни дни ще се помъча да сложа светлини и цветове. Пъ квото стане. Все трябва да се научим някак.
Трябва да сте регистриран за да виждате прикачените изображения
 
Вижън,това е супер идея, но как да стане, след като не мога да качвам видео от компютъра си?:JC_thinking:
Йорго, това рендера е...много особена работа. Няма универсални правила и всеки път се налага да се правят различни настройки, според проекта. Сега, ако искаш ще публикувам няколко поредни снимки на настройки на рендер за интериор, които са добри по отношение на качество-време за рендер. Тези настройки ми бяха препоръчани в началото от уроците, но не са ми всеки път такива. За всеки случай можеш да ги пробваш и да експериментираш при разл. проекти.. А, и освен това размера на картинката ти е големичък, така ми се струва. За начало можеш да настроиш 800*600 или 640х380, а вече като пускаш финалните рендери, тогава да я направиш по-голяма.
 
Трябва да сте регистриран за да виждате прикачените изображения
Трябва да сте регистриран за да виждате прикачените изображения
Трябва да сте регистриран за да виждате прикачените изображения
Трябва да сте регистриран за да виждате прикачените изображения
Трябва да сте регистриран за да виждате прикачените изображения
Ето, опитай така, пък да видим какво ще стане. Като настроиш GI, Irradiance map и Light cash, изключи GI да не е активна, така ще рендва по-бързо . После пусни още веднъж рендер, но с включени GI, тогава ще се рендва по-бавно, но накрая резултатът ще е по-добър и ще видиш колко по-осветена се получава сцената. Дано успявам да помогна, че и аз съм още насред полето, по отношение на 3Д макса :)
 
Вижън,това е супер идея, но как да стане, след като не мога да качвам видео от компютъра си?:JC_thinking:

Аз имам акаунт в YouTube и качвам клипчетата там. После поствам лика тук.
Виж линка в темата която създадох за уроци за 3ds max . дали твоите клипчета не са същите.
 
Погледнах, но не ме пусна. иска ми регистрация .
 
Уроците са на "Специалист". Сайта им е .
 
Последна промяна направена от Модератор:
През почивните дни си играх да слагам текстури на кухнята си. Резултатът бе почти трагичен. Е не от текстурите де. Тях не можах да ги видя. Трябваше да сложа осветлението преди това. В помещението сложих общо 3 V-ray Light источници на светлина по прозорците и вртата с Multiplier = 30. Не съм много убеден, но мисля че тази стойност трябва да е много по-ниска. За съжалиние, тези источници на светлина при мене нещо не светят или по точно светят много слабо. На тавеана на помещението има поставен Free Light от който ефекта е почти същия. На задната стена съм сложил Target Spot със същия резултат , за камера съм използвал V-ray Phisical Camera. ISOто и е 100 не знам дали не е малко. Има и ви-реевско слънце. От цялата работа, само то свети... май. Обаче сенките му са отвратителни. Могат ли да се коригират. Аз лично не видях нищо. Къде греша? От толкова светлини сцената би трябвало да е преосветена. Ето как съм ги разположил
 
Йорго, това е нещото, което научиш ли го, значи си научил повечето :) Осветлението е едно от най-важните неща, за да се виждат добре материалите. И се иска ужасно много време, за да опитваш различни настройки на лампите, различно разположение и различни светлини. Няма как да стане за 2 дни,освен ако до теб не стои добре подготвен човек. Първото нещо, което ми направи впечатление е, че рендера ти е от изглед перспектива,а не от ви рей камера. Другото нещо е, че не виждам да има затворено помещение, стая, а проекта е разположен във въздуха. При ви рей трябва да гледаш на проектите си , като на реално съществуващи. Какво имам пред вид-представи си в случая, че се намираш на една слънчева,огромна поляна и слагаш 3 лампи. Какво би се случило-светлината, излъчвана от тях ще се загуби в пространството, защото си на открито,слънцето грее, а ти искаш да видиш хубава светлина от и от лампите. От тук тръгни , като създаваш проект. Сега направи едно затворено пространство, около кухнята, затвори я със стени,под и тавани,както е в действителността и после ще видим какви са настройките на лампите ти.
 
Едно клипче за създаване на интериорна сцена и осветление :[video=youtube;YFH6ca_02Yo]http://www.youtube.com/watch?v=YFH6ca_02Yo[/video]Аз не го правя точно по този начин, а правя първо един плътен куб, след което го правя като черупка. Или изграждам стена по стена с box.Има много и различни начини, аз просто съм свикнала така от АКАД. Но все пак би могло да те насочи клипчето.
ПП:Йорго,сега виждам, че имаш отметка на ментал рей. Махни я.
 
Последна промяна направена от Модератор:
Йорго, това е нещото, което научиш ли го, значи си научил повечето :) Осветлението е едно от най-важните неща, за да се виждат добре материалите. И се иска ужасно много време, за да опитваш различни настройки на лампите, различно разположение и различни светлини. Няма как да стане за 2 дни,освен ако до теб не стои добре подготвен човек. Първото нещо, което ми направи впечатление е, че рендера ти е от изглед перспектива,а не от ви рей камера. Другото нещо е, че не виждам да има затворено помещение, стая, а проекта е разположен във въздуха. При ви рей трябва да гледаш на проектите си , като на реално съществуващи. Какво имам пред вид-представи си в случая, че се намираш на една слънчева,огромна поляна и слагаш 3 лампи. Какво би се случило-светлината, излъчвана от тях ще се загуби в пространството, защото си на открито,слънцето грее, а ти искаш да видиш хубава светлина от и от лампите. От тук тръгни , като създаваш проект. Сега направи едно затворено пространство, около кухнята, затвори я със стени,под и тавани,както е в действителността и после ще видим какви са настройките на лампите ти.

Разбира се не очаквам да науча програмата за кратко време. Все пак я уча за удоволствие. Когато я науча, колкото науча. Много съм благодарен и за помоща която оказваш. Рендера се опитвам да го правя от V-ray Phisicalcamera. Мисля че трябваше да и вдигна ИСОто малко но не съм сигурен, поне за сега. Помещението има стени и таван. За по-горната картинка съм ги махнал за да се видят светлините къде и как са разположени. Ето примерни картинки със стени: Първата картинка е изглед от камерата:
Трябва да сте регистриран за да виждате прикачените изображения
Трябва да сте регистриран за да виждате прикачените изображения
 
Последна промяна направена от Модератор:
Back
Горе